Proces přípravy projektu Zlin Design Week – Magdalena Stehlíková
Magdalena Stehlíková
Bakalářská práce
Proces přípravy projektu Zlin Design Week
The Preparation Process of Zlin Design Week Project
Anotace:
Práce se věnuje přípravné fázi projektu Zlin Design Week a rozebráním jeho prvního roční-ku. Teoretická část pojednává o projektovém řízení, projektu, jeho cílech a životních fázích. Snaží se poukázat na neziskovost projektů a motivaci projektového týmu, manažerů a lidí v něm. Praktická část práce se pak zabývá samotným projektem Zlin Design Week. Poukazuje na jeho první ročník a pomocí marketingového …víceAbstract:
This thesis deals with the preparation process of the project Zlin Design Week and with the analysis of the first year of its holding. The theoretical part of the thesis defines basic terms such as project management, a project, project's life cycle and its main goals. It also points out the non-profitability of such projects and the motivation of the project team members and project managers towards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stehlíková, Magdalena. Proces přípravy projektu Zlin Design Week. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
Eliška Janáková -
Analýza současného stavu a návrhy řešení projektové dokumentace a postupů řízení studentských projektů v rámci Komunikační agentury
Adéla Trubelíková -
Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
Veronika Tomanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Interní komunikace projektů Komunikační Agentury
Veronika Jančová -
Model implementace projektového managementu do systému projektů Komunikační agentury FMK UTB ve Zlíně
Renata PIETRZYKOVÁ -
Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách
Zdenka Šunková -
Komunikační strategie cestovní agentury
Vojtěch Šimek