Ing. Nina Baťková

Diplomová práce

Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?

Does advertisement influence the functioning of society?
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reklamou a ovlivňováním společnosti. První část vysvětluje pojem „reklama“, zabývá jejím vznikem, historií a přeměnou v jeden z nejúčinnějších prvků působení na moderní společnost. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace a popisuje, jak tento proces probíhá. Dále se věnuje psychologii reklamy a vlivům reklamy na chování a rozhodování zákazníků. Důraz je však kladen …více
Abstract:
This thesis deals with advertising and influencing society. The first part explains the term "advertising", deals with the origins, history and transformation into one of the most effective elements influence on modern society. Takes a look at advertising as a process of communication and describes how this process occurs. It also discusses the psychology of advertising and advertising influences on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze