Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti – Bc. Petra Slezáková
Bc. Petra Slezáková
Bakalářská práce
Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti
The share of advertising on the problems of contemporary society’s life
Anotace:
Bakalářská práce je vzhledem k velké rozsáhlosti tématu zaměřena především na identifikaci negativních vlivů konkrétních reklamních sdělení na životní styl člověka. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů spojených s tímto tématem. Jedná se například o pojmy reklama, životní styl, životní způsob, životní sloh, volný čas, atd. Část praktická vzniká na základě výzkumné sondy, jejíž hlavním …víceAbstract:
The thesis is due to the large breadth of the topic focused on identifying the negative effects of specific advertising messages on human lifestyle. The theoretical part defines the basic concepts related to this topic. It for example talks about the notions of advertising, life style, manner of life, leisure, etc. The practical part is based on probe research, whose main task is to confirm the hypothesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b3x6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská