Bc. Petra Slezáková

Bakalářská práce

Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti

The share of advertising on the problems of contemporary society’s life
Anotace:
Bakalářská práce je vzhledem k velké rozsáhlosti tématu zaměřena především na identifikaci negativních vlivů konkrétních reklamních sdělení na životní styl člověka. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů spojených s tímto tématem. Jedná se například o pojmy reklama, životní styl, životní způsob, životní sloh, volný čas, atd. Část praktická vzniká na základě výzkumné sondy, jejíž hlavním …více
Abstract:
The thesis is due to the large breadth of the topic focused on identifying the negative effects of specific advertising messages on human lifestyle. The theoretical part defines the basic concepts related to this topic. It for example talks about the notions of advertising, life style, manner of life, leisure, etc. The practical part is based on probe research, whose main task is to confirm the hypothesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace