Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? – Ing. Nina Baťková
Ing. Nina Baťková
Diplomová práce
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Does advertisement influence the functioning of society?
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reklamou a ovlivňováním společnosti. První část vysvětluje pojem „reklama“, zabývá jejím vznikem, historií a přeměnou v jeden z nejúčinnějších prvků působení na moderní společnost. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace a popisuje, jak tento proces probíhá. Dále se věnuje psychologii reklamy a vlivům reklamy na chování a rozhodování zákazníků. Důraz je však kladen …víceAbstract:
This thesis deals with advertising and influencing society. The first part explains the term "advertising", deals with the origins, history and transformation into one of the most effective elements influence on modern society. Takes a look at advertising as a process of communication and describes how this process occurs. It also discusses the psychology of advertising and advertising influences on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9042/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŤKOVÁ, Nina. \textit{Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/clc79f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Sabina Sedláčková -
Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children
Zuzana JENČÍKOVÁ -
Vliv reklamy na způsob života společnosti
Radka Sabová -
Vliv televizní reklamy na rozhodování a způsob života dětí mladšího školního věku.
Petra KUŽELOVÁ -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Xi Cheng