Jan Guzi

Master's thesis

Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami

Strategic situational analysis of outdoor media advertising portal
Abstract:
Cílem této práce je na základě strategické situační analýzy navrhnout takový business model, který povede ke splnění strategických cílů společnosti. Za tímto účelem práce obsahuje nejen "klasické" analýzy vnitřního a vnějšího prostředí organizace, ale i konkrétní marketingové průzkumy zaměřené na vnímání značky jako takové, analýzy marketingové komunikace či průzkum firemního klimatu a firemní kultury …more
Abstract:
Aim of this work is to propose a business model, which will lead to achieving company's strategic goals using strategic situational analysis. Therefore this work contains not only "classical" internal and external environmental analysis, but also a specific marketing research focused on brand perception as such, marketing communication analyses or company climate and culture survey -- using unconventional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36255