David FLEK
Bakalářská práce
Vizuální identita brandu
Visual identity for a brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálním stylem značky Kolejkov, která vyrábí modulární šperky, ozdoby a doplňky se železniční tématikou. Obsahem celé práce je tvorba firmy, marketingová rozhodnutí, výzkum a výroba pilotní kolekce. V rámci obhajoby bakalářské práce jde ale především o grafické zpracování, tedy jednotný vizuální styl a packaging pro produkty.Abstract:
This bachelor's thesis is about visual style of the brand Kolejkov, which produces modular jewelry and accessories with a railway theme. The entire work contents a creation of the company, marketing decisions, research and production of a pilot collection. But the bachelors thesis is primarily a matter of graphic processing, i.e. uniform visual style, socials and packaging for products.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak. mal. Michal Slejška
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FLEK, David. Vizuální identita brandu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design II
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.