David FLEK

Bakalářská práce

Vizuální identita brandu

Visual identity for a brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálním stylem značky Kolejkov, která vyrábí modulární šperky, ozdoby a doplňky se železniční tématikou. Obsahem celé práce je tvorba firmy, marketingová rozhodnutí, výzkum a výroba pilotní kolekce. V rámci obhajoby bakalářské práce jde ale především o grafické zpracování, tedy jednotný vizuální styl a packaging pro produkty.
Abstract:
This bachelor's thesis is about visual style of the brand Kolejkov, which produces modular jewelry and accessories with a railway theme. The entire work contents a creation of the company, marketing decisions, research and production of a pilot collection. But the bachelors thesis is primarily a matter of graphic processing, i.e. uniform visual style, socials and packaging for products.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. ak. mal. Michal Slejška

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FLEK, David. Vizuální identita brandu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design II

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.