Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu – Bc. Jana Vaňková
Bc. Jana Vaňková
Diplomová práce
Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu
Inclusion of People with Down Syndrome by Means of Social Marketing Tools
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze …víceAbstract:
This thesis aims to improve perception of people with Down syndrome by the the majority of society by means of social marketing tools, enhance objective awareness of this diagnosis and help these people to integrate into common economic, educational, cultural, and social life. Based on the academic definition of social marketing and its tools, the definition of Down syndrome and social inclusion, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňková, Jana. Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prenatální diagnostika - sociologický pohled
Klára Němečková -
Prenatální diagnostika versus život s dítětem s vrozenou vadou.
Petra Pavlíková -
Výzkum informovanosti studentů sociální pedagogiky o bieotické problematice prenatální diagnostiky
Lenka JAKLOVÁ -
Prenatální diagnostika zobrazovacími metodami
Martin VLČEK -
Názory těhotných žen na současné možnosti prenatální diagnostiky.
Iva DYKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk