RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY – Bronislava KARAFIÁTOVÁ
Bronislava KARAFIÁTOVÁ
Bachelor's thesis
RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY
Parents as actors in the educational work of the school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahy mezi rodinou a školou. Autorka popisuje proces a možnosti zapojování rodičů - aktérů - do pedagogického procesu školy. Vzájemné vztahy mezi rodinou a mateřskou školou jsou faktory, které významně ovlivňují úspěšnost a úroveň výkonu dětí v předškolním věku. Vznikají a formují se na základě efektivní komunikace mezi uvedenými subjekty. V závěru jsou prezentována data …moreAbstract:
Mutual relations between family and nursery school are the factors which affect the success and the level of children´s performances in pre - school age significantly. They arise and form on the basis of the communication between these mentioned subjects. The Bachelor thesis is focused on the relationships between family and school. The author has described the communication options and the mutual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2014
Accessible from:: 21. 3. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zuzana Hrnčiříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KARAFIÁTOVÁ, Bronislava. RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.3.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / School Management
Theses on a related topic
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights