RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY – Bronislava KARAFIÁTOVÁ
Bronislava KARAFIÁTOVÁ
Bachelor's thesis
RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY
Parents as actors in the educational work of the school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vztahy mezi rodinou a školou. Autorka popisuje proces a možnosti zapojování rodičů - aktérů - do pedagogického procesu školy. Vzájemné vztahy mezi rodinou a mateřskou školou jsou faktory, které významně ovlivňují úspěšnost a úroveň výkonu dětí v předškolním věku. Vznikají a formují se na základě efektivní komunikace mezi uvedenými subjekty. V závěru jsou prezentována data …viacAbstract:
Mutual relations between family and nursery school are the factors which affect the success and the level of children´s performances in pre - school age significantly. They arise and form on the basis of the communication between these mentioned subjects. The Bachelor thesis is focused on the relationships between family and school. The author has described the communication options and the mutual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014
Zverejniť od: 21. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Zuzana Hrnčiříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARAFIÁTOVÁ, Bronislava. RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / School Management
Práce na příbuzné téma
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová
Názov
Vložil
Vložené
Práva