Tvorba vizuálního stylu pro zahradnictví – Anton Mashkin
Anton Mashkin
Bakalářská práce
Tvorba vizuálního stylu pro zahradnictví
Creating visual style for garden center
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh vizuálního stylu pro zahradnickou firmu Zahradnictví Černý Vůl. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se vizuálního designu a vizuálního stylu a také je probrán grafický manuál. V praktické části je provedena práce analýzy různých aspektů Zahradnictví Černý Vůl a průzkumu vizuálního stylu konkurenčních firem v odvětví, následovně …víceAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to create a visual style proposal for the garden center company Zahradnictví Černý Vůl. In the theoretical part, the basic concepts related to visual design and visual style are explained and the graphic manual is also discussed. In the practical part, the work of analyzing various aspects of Zahradnictví Černý Vůl, as well as researching the visual style …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90984
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Visual Identity of Heart Attack Burger restaurant
Anna Brabcová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita neziskové organizace Cesta z krize
Kateřina Vlková -
Vizuální identita neziskové organizace Česká společnost pro ochranu netopýrů
Alice Weinfurtová