Italsko-česká obchodní a průmyslová komora – Filip Quant
Filip Quant
Bakalářská práce
Italsko-česká obchodní a průmyslová komora
Italian-Czech Chamber of Commerce and Industry
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a charakterizovat činnost Italsko-české smíšené obchodní a průmyslové komory, její fungování na českém trhu a přínos pro její členské společnosti. Hlavní pozornost je věnována širokému spektru služeb, které komora svým členům a klientům nabízí. První kapitola se zaměřuje na vzájemné obchodní vztahy mezi Itálií a Českou republikou. Součástí této kapitoly je …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze and characterize the activities of the Italian-Czech Chamber of Commerce and Industry and describe its impact on the Czech business market as well as its benefits for its member companies. The main attention is paid to the wide range of services that the chamber provides to its members and clients. The first chapter focuses on cooperation and mutual trade relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: Štěpán Müller
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Renaissance theatre in England and its comparison with the theatre in the Czech Lands in the Renaissance period
Lucie Pupalová -
Místní referenda v komunálním prostředí ČR s vyhodnocením místního referenda v obci Nové Heřminovy na Bruntálsku v roce 2008
Luděk Holan -
Analýza podnikatelského prostředí v regionech ČR: vinařství v Jihomoravském kraji
Linda Zimová