Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření – Bc. Jana Špačková
Bc. Jana Špačková
Master's thesis
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of conjoint analysis in the evaluation of the marketing research. The thesis describes types and basic techniques of marketing research, models and conjoint analysis methods as well as the recommended procedure for conjoint analysis. The selected method is implemented, using the relevant conjoint analysis design, to process the questionnaire survey data on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Heckenbergerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAČKOVÁ, Jana. \textit{Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cm3yul/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Špačková, Jana. Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Výzkum produktu pomocí conjoint analýzy
Markéta KRBCOVÁ -
Výskum produktov Pivnice Radošina za pomoci conjoint analýzy
Dominik Sihlovec -
Marketingový výzkum
Michal Hladký