Bc. Jana Špačková

Master's thesis

Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření

Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on the use of conjoint analysis in the evaluation of the marketing research. The thesis describes types and basic techniques of marketing research, models and conjoint analysis methods as well as the recommended procedure for conjoint analysis. The selected method is implemented, using the relevant conjoint analysis design, to process the questionnaire survey data on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jana Heckenbergerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Špačková, Jana. Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management