Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření – Bc. Jana Špačková
Bc. Jana Špačková
Diplomová práce
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of conjoint analysis in the evaluation of the marketing research. The thesis describes types and basic techniques of marketing research, models and conjoint analysis methods as well as the recommended procedure for conjoint analysis. The selected method is implemented, using the relevant conjoint analysis design, to process the questionnaire survey data on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Heckenbergerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špačková, Jana. Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Výzkum produktu pomocí conjoint analýzy
Markéta KRBCOVÁ -
Výskum produktov Pivnice Radošina za pomoci conjoint analýzy
Dominik Sihlovec -
Marketingový výzkum
Michal Hladký