Luxus z pohledu generace Z: před a po pandemii COVID-19 – Anna Skyba
Anna Skyba
Master's thesis
Luxus z pohledu generace Z: před a po pandemii COVID-19
Luxury from the perspective of Generation Z: before and after the COVID-19 pandemic
Anotácia:
Studium spotřebitelského chování generace Z je problematikou, kterou se dneska zabývá skoro každá společnost. Generace Z je ve mnoha smyslech odlišná od svých předchůdců a také má vysoké nároky na produkty nebo služby, které pořizují. Zároveň roste jejich kupní síla. Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání toho, jak se změnila motivace a nákupní chování generace Z na trhu s luxusním zbožím v podmínkách …viacAbstract:
Studying the consumer behavior of Generation Z is an issue that almost every company deals with today. Generation Z is different from their predecessors in many ways and also has high demands on the products or services they consume. At the same time, the growth of their purchasing power is increasing. This diploma thesis is focused on investigating how the motivation and purchasing behavior of Generation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedúci: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova