Analýza využití Product Placement v českých a slovenských filmech – Barbora Konrádová
Barbora Konrádová
Diplomová práce
Analýza využití Product Placement v českých a slovenských filmech
Analysis of Product Placement Usage in the Czech and Slovak Films
Anotace:
Témou diplomovej práce je Analýza využití Product Placement v českých a slovenských filmoch. Cieľom v diplomovej práce je zhodnotiť a porovnať používanie Product Placement v českých a slovenských filmoch ako pred, tak aj po uzákonení Product Placement v daných krajinách, a jeho využitie za účelom budúceho rastu a prosperity firiem na slovenskom a českom trhu. Tým je možné posúdiť, do akej miery filmový …víceAbstract:
The theme of the thesis is Analysis of Product Placement Usage in the Czech and Slovak Films. The aim of the thesis is to evaluate and compare the using of Product Placement in Czech and Slovak films before and consecutively after codification of Product Placement in the given countries and its utilization with the purpose of the future growth and prosperity of the companies at the Slovak and Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONRÁDOVÁ, Barbora. \textit{Analýza využití Product Placement v českých a slovenských filmech}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/cm662d/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální tvorba jako součást popularizace v památkové péči a muzeologii
Nikola Klučarovská -
Produkce přímých přenosů
Nikola Augustínová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Kateřina Müllerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Helena Ohřálová -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Product placement v české kinematografické tvorbě
Martina Suková