Marketing strategy of an international law company – Petra Cabadajová
Petra Cabadajová
Diplomová práce
Marketing strategy of an international law company
Abstract:
The diploma thesis is describing an international law company selected by the Author from marketing perspective and its comparison with theoretical concepts. The literature review is applied to the marketing strategy of the selected law company and their marketing activities. The strategy is than critically evaluated and further analysed by a regression analysis. The regression analysis consists of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Développement et tendances actuelles dans le marketing de mode de vie sain en mettant l'accent sur les activités de marketing dans le domaine du fitness
Martina LINKOVÁ -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva