Trh japonské spotřební elektroniky v regionálním kontextu – Lukáš Zeman
Lukáš Zeman
Bakalářská práce
Trh japonské spotřební elektroniky v regionálním kontextu
Japanese consumer electronics market in regional context
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá trhem japonské spotřební elektroniky a jeho pozicí v regionu. Přináší komplexní pohled na stav trhu spotřební elektroniky v Japonsku a v okolních státech, zasazuje ho do historického a ekonomického kontextu a vhodně ho prezentuje čtenáři. Zakotvení teoretické části je řešeno pomocí literární rešerše, následná identifikace problémů trhu je prezentována informacemi z finančních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the japanese consumer electronics market and its regional position. The thesis brings complex point of view of the situation on the market of consumer electronics in Japan and in surrounding countries, sets it into the historical and economical context and appropriately presents it to the reader. The theoretical foundation of this work is produced using research of literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ivan Jelínek
- Oponent: Marek Samec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45958
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
Michaela Setinská -
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Adéla Kerlinová -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou
Simon Lavrenťjev -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT