Rozdíly motivace u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Ing. arch. Kateřina Katovská
Ing. arch. Kateřina Katovská
Bachelor's thesis
Rozdíly motivace u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
The differences in motivation of pupils with special educational needs
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší rozdíly v motivaci mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich spolužáky na základní škole. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První z nich je zaměřena na objasnění inkluzivního vzdělávání a souvisejících pojmů, druhá vysvětluje podpůrná opatření a teorii motivace. Výzkumná část hodnotí a analyzuje rozhovory se žáky. Porovnání odpovědí na otázky rozhovorů …viacAbstract:
This bachelor thesis addresses the differences in motivation between pupils with special educational needs and their primary school classmates. The theoretical part is divided into two parts. The first of them is focused on clariflying the inclusive education and related concepts, the second explains support measures and motivation theory. The reaserch part evaluates and analyses the interviews with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ny6y3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová