Přírodní živly ve výtvarné výchově v elementárním vzdělávání – Bc. Jana SOVADINOVÁ
Bc. Jana SOVADINOVÁ
Diplomová práce
Přírodní živly ve výtvarné výchově v elementárním vzdělávání
Elements in art education in the elementary education
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření výukového materiálu pro pedagogickou praxi na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se nejprve zaměřuje v obecné rovině na vymezení a charakteristiku pojmu projektové vyučování. Důležitou podkapitolou je popis předností a nedostatků projektové výuky. Následuje část o možnostech využití projektového vyučování ve výtvarné výchově. Teoretická část dál uvádí základní informace …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create teaching material for pedagogical practice at the first stage of primary school. The theoretical part focuses in general terms on the definition and characteristics of the concept of project teaching. An important subchapter is a description of the advantages and shortcomings of project teaching. The following is a section on the possibilities of using project teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Monika Dokoupilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOVADINOVÁ, Jana. Přírodní živly ve výtvarné výchově v elementárním vzdělávání. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce Dačicemi. Průmysl v Dačicích a projektová výuka ve spolupráci s regionálním muzeem
Martin Lebr -
Terénní a projektová výuka v modelovém území
Lucie Masaříková -
Význam projektové výuky v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Helena Vavříková -
Z pohádky do pohádky - Využití textilu při dramatizaci pohádky v mateřské škole
Petra STRNADOVÁ -
Procházka pohádkou "Princezna ze mlejna" - výtvarná řada na 1. stupni ZŠ
Alena FIKOCZKOVÁ -
Výtvarná řada pro 1. stupeň ZŠ - pohádkové téma "Zlatovláska
Lucie Mičínová -
Využití výtvarného zpracování pohádky Perníková chaloupka při práci s drogově závislými
Ema ČERNÁ -
Artefiletika - prožitek, zážitek, hra u dětí s specifickými poruchami chování
Vendula KUCHAŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
3. 6. 2021