Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny – Bc. Michaela Balačinová
Bc. Michaela Balačinová
Master's thesis
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Identification of the Target Groups and Creation of Segment Profiles for Vegan Cafe Communication
Anotácia:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia cieľových skupín a vytvorenie profilu návštevníkov vegánskej kaviarne. Táto práca taktiež približuje a zhŕňa podstatné informácie k zvolenej téme, získané ako z odbornej literatúry, tak aj z rôznych interneto-vých portálov. Súčasťou tejto práce je aj popis spôsobov a získavania konkrétnych infor-mácií a ich následné spracovanie a sumarizácia. Ekonomické …viacAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to identify target groups and to create profile of the vegan cafe visitors. This thesis also summarizes important information about this specific topic, obtained both from the literature and web portals. One of the thesis parts is also the description of methods and obtaining specific information and its following pro-cessing and summary. Economic analyses from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALAČINOVÁ, Michaela. \textit{Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/cmj03h/.
Jak správně citovat práci
Balačinová, Michaela. Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.