Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann – Adéla Čáslavková
Adéla Čáslavková
Bachelor's thesis
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Customer loyalty analysis of the drugstore Rossmann
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze loajality zákazníků drogerie Rossmann. Cílem je tedy zjistit, zda jsou zákazníci drogerii loajální, zda jsou členy věrnostního programu, případně jaké pro to mají důvody. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je loajalita, marketing, segmentace trhu a typologie zákazníků. Dále je představena společnost Rossmann. Praktická část práce je založena na terénním …moreAbstract:
This thesis deals with the topic Customer loyalty of the drugstore Rossmann. The purpose of this thesis is to find out if the customers are loyal, if they are members of the loyalty program and what their reasons are. In the theoretical part, terms such as loyalty, marketing, market segmentation and customer typology are defined. Moreover, the drugstore Rossmann is presented. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79248
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2020
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ -
Analýza konkurence drogerie
Radka Grygarová -
Analýza marketingového mixu Drogerie Teta
Tereza Bartuňková -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah