Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann – Adéla Čáslavková
Adéla Čáslavková
Bakalářská práce
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Customer loyalty analysis of the drugstore Rossmann
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze loajality zákazníků drogerie Rossmann. Cílem je tedy zjistit, zda jsou zákazníci drogerii loajální, zda jsou členy věrnostního programu, případně jaké pro to mají důvody. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je loajalita, marketing, segmentace trhu a typologie zákazníků. Dále je představena společnost Rossmann. Praktická část práce je založena na terénním …víceAbstract:
This thesis deals with the topic Customer loyalty of the drugstore Rossmann. The purpose of this thesis is to find out if the customers are loyal, if they are members of the loyalty program and what their reasons are. In the theoretical part, terms such as loyalty, marketing, market segmentation and customer typology are defined. Moreover, the drugstore Rossmann is presented. The practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ -
Analýza konkurence drogerie
Radka Grygarová -
Analýza marketingového mixu Drogerie Teta
Tereza Bartuňková -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah