Jindřiška MARŠÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations mateřské školy.
Public relations of infant school.
Abstract:
Anotace Současné financování škol a školských zařízení je založeno na výkonech , tedy na počtu žáků, kteří školu navštěvují, a proto se školy dostávají do konkurenčního boje o zákazníka, což je žák. Nezbytností v řízení školy a školských zařízení se tedy stává marketing školy. Součástí marketingu školy je public relations, který napomáhá ke zviditelnění škol, k propagaci jejich činností a záměrů. Obsahem …moreAbstract:
Annotation Current financing of schools and school facilities is based on the output, i. e. the numer of pupils attending the school, that is why schools are getting into a competitors fight for customer, which is the pupil. School marketing has become the necessity in school management. Public relations is a part of the school marketing and helps schools draw attention to themselves and promote their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2009
Accessible from:: 24. 3. 2009
Identifier:
12054
Thesis defence
- Date of defence: 29. 4. 2009
- Supervisor: Mgr. Jiří Pletka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARŠÁNOVÁ, Jindřiška. Public relations mateřské školy.. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 03. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Theses on a related topic
-
Analýza nástrojů public relations základní školy a jejich přijímání rodiči
Eva KOMÍNKOVÁ -
Public relations Domu dětí a mládeže Kamarád Česká Třebová
Jana Endyšová -
Public relations gymnázia
Radka SLADOVNÍKOVÁ -
Analýza nástrojů public relations základní školy a jejich přijímání rodiči
Eva KOMÍNKOVÁ -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations školy
Zuzana ŠEBÍKOVÁ -
Public relations školy
Stanislav TRUSKA -
Public relations v oblasti středoškolského vzdělávání
Radek Záleský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights