Public relations mateřské školy. – Jindřiška MARŠÁNOVÁ
Jindřiška MARŠÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations mateřské školy.
Public relations of infant school.
Anotácia:
Anotace Současné financování škol a školských zařízení je založeno na výkonech , tedy na počtu žáků, kteří školu navštěvují, a proto se školy dostávají do konkurenčního boje o zákazníka, což je žák. Nezbytností v řízení školy a školských zařízení se tedy stává marketing školy. Součástí marketingu školy je public relations, který napomáhá ke zviditelnění škol, k propagaci jejich činností a záměrů. Obsahem …viacAbstract:
Annotation Current financing of schools and school facilities is based on the output, i. e. the numer of pupils attending the school, that is why schools are getting into a competitors fight for customer, which is the pupil. School marketing has become the necessity in school management. Public relations is a part of the school marketing and helps schools draw attention to themselves and promote their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009
Zverejniť od: 24. 3. 2009
Identifikátor:
12054
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 4. 2009
- Vedúci: Mgr. Jiří Pletka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARŠÁNOVÁ, Jindřiška. Public relations mateřské školy.. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nástrojů public relations základní školy a jejich přijímání rodiči
Eva KOMÍNKOVÁ -
Public relations Domu dětí a mládeže Kamarád Česká Třebová
Jana Endyšová -
Public relations gymnázia
Radka SLADOVNÍKOVÁ -
The individual & the structure – the peers & their relations in schools
Tomáš Lintner -
Analýza nástrojů public relations základní školy a jejich přijímání rodiči
Eva KOMÍNKOVÁ -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations školy
Zuzana ŠEBÍKOVÁ -
Public relations školy
Stanislav TRUSKA
Názov
Vložil
Vložené
Práva