Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ
Bakalářská práce
Televizní trh v ČR
Television market in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is dedicated to the television advertising market in Czech Republic. It introduces basic terms connected with TV advertising and TV advertising sales, the principles of TV advertising sales, as well as legislation related to television broadcasting. The main topic of the study is the impact of the financial crisis on the previously stable Czech television market. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABENSEIFNEROVÁ, Miroslava. Televizní trh v ČR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí
Lenka SNIEGONOVÁ -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Nikita Kazarin -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Cyril Hirsch -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Funkce nových médií v prostředí České televize
Aleš Winkler