Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ

Bachelor's thesis

Televizní trh v ČR

Television market in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém …more
Abstract:
This bachelor´s thesis is dedicated to the television advertising market in Czech Republic. It introduces basic terms connected with TV advertising and TV advertising sales, the principles of TV advertising sales, as well as legislation related to television broadcasting. The main topic of the study is the impact of the financial crisis on the previously stable Czech television market. The analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 13687

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RABENSEIFNEROVÁ, Miroslava. Televizní trh v ČR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe