Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ
Bachelor's thesis
Televizní trh v ČR
Television market in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém …moreAbstract:
This bachelor´s thesis is dedicated to the television advertising market in Czech Republic. It introduces basic terms connected with TV advertising and TV advertising sales, the principles of TV advertising sales, as well as legislation related to television broadcasting. The main topic of the study is the impact of the financial crisis on the previously stable Czech television market. The analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
13687
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RABENSEIFNEROVÁ, Miroslava. Televizní trh v ČR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí
Lenka SNIEGONOVÁ -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Nikita Kazarin -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Cyril Hirsch -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Funkce nových médií v prostředí České televize
Aleš Winkler