Miskoncepty žáků 8. ročníku v chemickém tématu "Oxidy" – Bc. Jana Homolková
Bc. Jana Homolková
Bachelor's thesis
Miskoncepty žáků 8. ročníku v chemickém tématu "Oxidy"
Misconceptions of 8th grade students in chemistry topic “Oxides”
Anotácia:
Bakalářská práce Miskoncepty žáků 8. ročníku v chemickém tématu „Oxidy“ se zabývá významem miskonceptů u žáků 8. ročníku. Teoretická část práce se věnuje definici miskonceptu, prekonceptu a dětským pojetím. Jsou zde popsány jednotlivé faktory, které ovlivňují vznik miskonceptu, jako je styl učení a přístup k učení. Velká část bakalářské práce je věnována jednotlivým výzkumným metodám, především metodě …viacAbstract:
The thesis Misconceptions of 8th grade students in chemistry topic “Oxides” explains the meaning of misconceptions in the class 8th grade students. Theoretical part is focused on definition of misconception, preconception and child’s conception. Individual factors, which influence the origin of misconception, such as the style of study and the approach to learning, are there to be described. Main part …viacKľúčové slová
oxidy miskoncept prekoncept dětská pojetí transmisivní přístup k učení konstruktivistický přístup k učení výzkumné metody dětská kresba myšlenkové mapy oxides misconception preconception child’s conception transmissible approach to teaching constructivist approach to teaching research methods child’s drawing mind maps
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/um0ht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedúci: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alžběta Málková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Přístupy k učení v souvislosti s akademickou a pracovní self-efficacy u kombinovaných studentů VŠ
Adéla Pazderová -
Přístupy k učení a vnímané zdroje podpory vysokoškolských studentů
Lukáš Wagner -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Process-oriented research methods in translation studies
Irena PAVLÍČKOVÁ -
Výtvarné projevy dětí s poruchami autistického spektra
Gabriela Jánková