Estetická distance v hudbě a jejích projevech – Jan PROCHÁZKA
Jan PROCHÁZKA
Bakalářská práce
Estetická distance v hudbě a jejích projevech
Aesthetic Distance in Music and its Manifestations
Anotace:
V této práci se budu zabývat estetickou recepcí a percepcí uměleckých i mimouměleckých objektů, jež mají jako svou hlavní nebo vedlejší náplň hudbu. Hlavním zaměřením práce bude pozorování proměny estetické distance u subjektu v závislosti na jednotlivých typech a směrech hudby a jejím působení, také ovšem na vnitřních dispozicích subjektu. Též se budu snažit odlišit základní typy hudby dle míry její …víceAbstract:
In this work, I will be engaged in aesthetic reception and perception of artistic and also non-artistic objects, which main or ulterior contens is music. Main focus of the work will be observation of transformation of aesthetic distance of subject in dependence on particular types and tendencies of music and their activities and on inner dispositions of subject, too. I will try to differentiate elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2009
Zveřejnit od: 31. 7. 2009
Identifikátor:
14101
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaplický
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKA, Jan. Estetická distance v hudbě a jejích projevech. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 07. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 7. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika
Práce na příbuzné téma
-
Recepce hudby Františka Kmocha v průběhu 20. století
Kateřina Nečesaná -
Klasická hudba dvacátého století ve středoškolské výuce
Adam Havelka -
Vztah textu a hudby v procesu recepce literárního díla
Karolína Horáková -
Recepce Nové hudby v české muzikologii mezi lety 1955-1977
Pavel GRANZER -
Hudba v pozadí: Proměny hudební recepce v kontextu elektronických médií
Natálie Pleváková -
Vybrané problémy janáčkovské recepce
Miloš Zapletal -
Církevní zákonodárství o posvátné hudbě a jeho recepce v českých zemích od Tra le sollecitudini do II. vatikánského koncilu
Ondřej TALAŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva