Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Barbora ŠUPÍKOVÁ
Barbora ŠUPÍKOVÁ
Diplomová práce
Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Reading and Listening in English Language Teaching at Lower Secondary School
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá čtení a poslech v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska pro část empirickou. Těmito pojmy jsou receptivní řečové dovednosti, čtení a poslech, jejich druhy, druhy cvičení v jednotlivých fázích výuky a praktické tipy …víceAbstract:
The aim of this Master thesis is to investigate the process of reading and listening in English language teaching at lower secondary schools. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part defines basic concepts and provides a framework for the empirical section. These concepts include receptive communication skills, reading and listening, their types, types …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUPÍKOVÁ, Barbora. Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Český jazyk - Anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Receptivní řečové dovednosti v českých učebnicích ruského jazyka
Radka BULAVOVÁ -
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Tereza HOLÍKOVÁ -
Motivační faktory k organizované pohybové aktivitě u dětí ve městě a na vesnici ve starším školním věku
Aneta FILÍPKOVÁ -
Psychosociální aspekty cestování dětí ve starším školním věku do školy a ze školy
Monika HOLUŠOVÁ -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Specifika hudebněvýchovného vzdělávání v předškolním a mladším školním věku
Marie Vichrová -
Rozvoj komunikačních schopností u žáků se sluchovým postižením v mladším školním věku.
Mariana Janďourková