Bc. Petr Mareš

Bakalářská práce

Koncepce sociálního marketingu - etické aspekty

Conception of social marketing - ethical aspects
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji koncepci sociálního marketingu a souvisejícím etickým aspektům. Pozornost zaměřuji především na otázku: Pokud se sociální pracovníci rozhodnou spolupracovat s komerční firmou, jaké aspekty sociálního marketingu by měli zohledňovat, aby se nedostali do konfliktu s etickými principy své práce? Téma sociálního marketingu je v kontextu České republiky poměrně neznámé, proto …více
Abstract:
My bachelor thesis presents a social marketing conception and the ethical aspects which may be connected with this subject. In particular I focus in the question: If social workers decide for cooperation with a commercial company which aspects of social marketing should they take into account not to get in a conflict with ethical principals of their work? Within Czech Republic a social marketing subject …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Mirka Nečasová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloš Votoupal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce (kombinované) / Sociální politika a sociální práce