Možnosti rozvoje komunikace jedinců s kombinovaným postižením – Mgr. Monika Dostálová
Mgr. Monika Dostálová
Bachelor's thesis
Možnosti rozvoje komunikace jedinců s kombinovaným postižením
The options for the development of communication individuals with multiple disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou klíčových faktorů pro rozvoj komunikační kompetence u osob s kombinovaným postižením. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola popisuje jednotlivá postižení a jejich vliv na narušení komunikační schopnosti. Druhá kapitola se zaměřuje na některé techniky alternativní a augmentativní komunikace …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with the analysis of key factors for development of communication competence for persons with multiple disabilities. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter describes the various disabilities and their influence on impairing of communication ability. The second chapter focuses on some of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/knpkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Terapie jako možnost rozvoje komunikace u jedince s kombinovaným postižením
Ilona Bruzlová