Kristína Behunová

Bakalářská práce

Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku

Marketing maloobchodu a jeho uplatnění v prodejnách Zara se zaměřením na Českou republiku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou využití marketingu v maloobchodní oděvní firmě Zara. V současnosti se tato společnost označuje za jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících firem světa. Hlavním cílem práce je proto zjistit, jaké formy marketingu, které si zákazník častokrát nemusí ani uvědomovat, Zara využívá. V práci je využita metoda marketingového mixu 7P, která napomáhá k detailnější …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the question of using marketing in retail clothing company Zara. At present, the company is identified as one of the most successful and fastest growing companies in the world. The main objective of this work is to find out what forms of marketing, that a customer often does not even realize, Zara uses. The thesis uses the method of marketing mix 7P, which helps with …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá otázkou využitia marketingu v maloobchodnej odevnej firme Zara. V súčasnosti sa táto spoločnosť označuje za jednu z najúspešnejších a najrýchlejšie sa rozvíjajúcich firiem sveta. Hlavným cieľom práce je preto zistiť, aké formy marketingu, ktoré si zákazník často krát nemusí ani uvedomovať, Zara využíva. V práci je využitá metóda marketingového mixu 7P, ktorá napomáha …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Marián Židó

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54588