Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku – Kristína Behunová
Kristína Behunová
Bachelor's thesis
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Marketing maloobchodu a jeho uplatnění v prodejnách Zara se zaměřením na Českou republiku
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou využití marketingu v maloobchodní oděvní firmě Zara. V současnosti se tato společnost označuje za jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících firem světa. Hlavním cílem práce je proto zjistit, jaké formy marketingu, které si zákazník častokrát nemusí ani uvědomovat, Zara využívá. V práci je využita metoda marketingového mixu 7P, která napomáhá k detailnější …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the question of using marketing in retail clothing company Zara. At present, the company is identified as one of the most successful and fastest growing companies in the world. The main objective of this work is to find out what forms of marketing, that a customer often does not even realize, Zara uses. The thesis uses the method of marketing mix 7P, which helps with …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá otázkou využitia marketingu v maloobchodnej odevnej firme Zara. V súčasnosti sa táto spoločnosť označuje za jednu z najúspešnejších a najrýchlejšie sa rozvíjajúcich firiem sveta. Hlavným cieľom práce je preto zistiť, aké formy marketingu, ktoré si zákazník často krát nemusí ani uvedomovať, Zara využíva. V práci je využitá metóda marketingového mixu 7P, ktorá napomáha …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54588
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Marián Židó
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEHUNOVÁ, Kristína. \textit{Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/cnfej0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová