Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal – Tereza Petránková
Tereza Petránková
Master's thesis
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Anotácia:
Diplomová práce Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L'Oréal se zabývá analýzou značky Yves Saint Laurent. Teoretická část je zaměřena na marketing,značku, brand, luxus, analýzu brandu a strategické řízení. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe. Analyzuje samotný brand jeho historii, identitu, hodnotu a marketingovou strategii a navrhuje nové marketingové …viacAbstract:
The aim of this thesis Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L'Oréal is analysis of brand Yves Saint Laurent. The theoretical part focuses mainly on marketing, brand, luxury, analysis of brand and marketing strategies. Practical part based on the findings in theoretical part analysed brand - history, indentity, value and marketing strategy and reccomend new marketing strategies …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Gabriela Bartošová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34171
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
The Integration of the Metaverse into Luxury Brand Marketing Strategies in South Korea: A Study of New Consumption Dynamics & Market Opportunities
Michaël Descoteaux -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketing luxusních značek v digitálním věku
Sabina Jirmanová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof