Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic – Bc. Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah
Bc. Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah
Diplomová práce
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Anotace:
Abstrakt AMANKWATIA GYIMAH, S. K. Změny v chování spotřebitelů v důsledku pandemie Covid-19. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Tato práce má za cíl zhodnotit změny, ke kterým došlo mezi spotřebiteli v důsled-ku pandemie Covid-19. Hlavním cílem této diplomové práce je prozkoumat změny způsobené ve spotřebitelském chování v důsledku pandemie Covid-19 a formulo-vat firmám či podnikům …víceAbstract:
Abstract AMANKWATIA GYIMAH, S. K. Changes in consumer behaviour due to Covid-19 pandemic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. This thesis is to evaluate the changes that occured among consumers due to the Covid-19 pandemic. The main objective of this thesis is to investigate the changes caused in consumer behaviour due to the Covid-19 pandemic and to make re-commendation to firms or businesses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ
Práce na příbuzné téma
-
EXAMINING THE EFFECT OF COVID-19 PANDEMIC ON CONSUMER PURCHASING POWER IN AN EMERGING ECONOMY: A CASE OF GHANA
Aisha Amankwa -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Vliv pandemie na chování spotřebitele
Beáta Hynková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka -
A firm, corruption and other forms of undesirable behavior
Alen Lavrik -
Corruption or other forms of undesirable behavior and their impact on the company. The differences in the system between Kazakhstan and China.
Nazgul Askarova -
Strategické chování podniků na trhu konzolí
Šimon Nekvinda