Marketingová analýza Letohrádku Mitrovských v Brně – Mgr. Kristýna Havlová
Mgr. Kristýna Havlová
Diplomová práce
Marketingová analýza Letohrádku Mitrovských v Brně
Marketing analysis of Mitrowicz garden villa in Brno
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí Letohrádku Mitrovských s využitím standardních šablon pro marketingové plánování. Úvodní část seznamuje čtenáře se základními ekonomickými pojmy, relevantními pro daný text. Po introdukci samotné organizace následují rozbory makro a mikro prostředí s využitím analytických modelů. Výsledné údaje jsou vzájemně konfrontovány ve SWOT analýze a následně …víceAbstract:
This thesis analyses the marketing environment of Mitrowicz garden villa in Brno. The opening part of this paper introduces the basic economic concepts relevant to the text. The introduction of the organization is followed by an analysis of macro and micro environment using analytical models. The resulting data are confronted with each other in the SWOT analysis and subsequently processed into specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pnrn4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Marketing atraktivity kulturního dědictví
Adéla Gerišerová -
Marketing kulturního dědictví
Alice BRÁDKOVÁ -
Analýza kulturního prostředí města Šumperk
Karolína Machusová -
Management muzeí a památek - na konkrétních příkladech
Tomáš Chlumský