Bariéry integrace praktické výuky SOŠ do pracovního procesu – Bc. Barbora Martinková
Bc. Barbora Martinková
Bakalářská práce
Bariéry integrace praktické výuky SOŠ do pracovního procesu
Barriers to integration of vocational education in the labor market
Anotace:
V České republice jsou nejobtížněji zaměstnatelnou skupinou mládeže absolventi středních odborných škol. Jednou z možných příčin je kvalita vzdělání a s tím spojená připravenost na vstup do reálného pracovního procesu. Pro tento aspekt je klíčový systém výuky s důrazem na praktickou část vzdělávání a tedy integrace do pracovního procesu již v rámci studia. Je …víceAbstract:
In the Czech Republic, the Vocational high school graduates have currently the most difficulties finding a job. One of the possible reasons of this situation is the quality of education and the resulting level of readiness of these graduates to get integrated into the labor market. For the reason of being ready to work, the key point in the education is practice. It is important to integrate students …víceKlíčová slova
střední odborné školy praktická výuka motivace zaměstnavatelů bariéry integrace daně dotace státní programy finanční motiv Kanada transakční náklady vocational schools practial teaching employer's motivation barriers of integration taxes grants national programmes financial motives Canda transactional costs
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d5lwj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Páleníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia