Martin KOLEK
Bakalářská práce
Aplikace pro správu knihovny
Application for the library management
Anotace:
Cílem práce je vytvoření a zdokumentování mobilní aplikace pro správu knihovny, která bude relativně úspěšná při vyhledávání dat o~českých knihách. Aplikace umožní tato data uložit v~lokální databázi zařízení a zprostředkuje základní funkce pro správu knihovny a možnost evidovat výpůjčky knih. K~tomu bude zapotřebí otestovat existující mobilní aplikace a veřejně dostupné on-line zdroje dat o~knihách …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create and document a mobile application for library management which will be relatively successful in retrieving data about czech books. This application will allow you to store data in the local database of the device and provide basic functions of library management and the ability to record borrowing books. Earlier we will test existing mobile applications and publicly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Lipka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLEK, Martin. Aplikace pro správu knihovny. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace jako trend v knihovnách
Martina Říhová -
Mobilní aplikace knihoven
Pavel Šáda -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Digitální knihovny pro archeologii a staré tisky a návrh výukové mobilní aplikace
Zbyněk Vaculík -
Vývoj multiplatformní mobilní aplikace na správu casín využívající knihovny Expo
Ondřej Hradečný -
Mobilní aplikace pro RFID inventarizaci knihovny
Kristýna Kohoutová -
Mobilní aplikace pro detekci objektů pomocí knihovny TensorFlow Lite
Jan Hendrych -
Mobilní aplikace pro univerzitní knihovnu
Petr Ilek