Spotřeba ovlivněna etikou – Bc. Slavíková Slavíková
Bc. Slavíková Slavíková
Bakalářská práce
Spotřeba ovlivněna etikou
Ethical purchase intention
Anotace:
Práce se zabývá etickou spotřebou, konkrétně fast fashion. Teoretická část se věnuje definici fast fashion, popisuje jaký je současný módní průmysl a jaké má dopady na životní prostředí. V praktické části práce byla provedena obsahová analýza a dále polostrukturovaný rozhovor. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelé ovlivněni marketingem módních firem, zda jsou jejich kampaně autentické …víceAbstract:
This thesis is concerned with ethical consumption, specifically with the concept of fast fashion. The theoretical part focuses on the definition of fast fashion, the description of the current fashion industry and analyses its impact on the environment. The practical part of the thesis consists of content analysis and a semi-structured interview. This thesis aims to examine to what extent are consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l5rp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti ekonomizace absolventů vysokých uměleckých škol v oboru Módní tvorba v ČR
Veronika Maixnerová -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Adéla Rafajová -
Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
Jakub Dvorský -
Módní blog jako životní styl
Martina Veselá -
Módní blogy jako marketingový nástroj
Marie Polanská -
Dopady fast fashion na rozvojové krajiny - prípadová štúdia krajiny Bangladéš
Juraj Baškovský -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová