Vývoj ecommerce a jeho důležitost v současnosti – Ngoc Thanh Nguyen
Ngoc Thanh Nguyen
Bachelor's thesis
Vývoj ecommerce a jeho důležitost v současnosti
Development of ecommerce and its importance at present
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá strukturou a vývojem e-commerce. Jaké technologie se v průběhu historie používaly pro zvýšení efektivity a výnosů. Předmětem výzkumu je metodika analogie způsobu aplikace strategií a nástrojů v minulosti a v nynější době. Cílem práce je vyčíslení tržeb, které firmám přinesla vybraná e-commerce technologie pomocí metody komparace, kde zároveň pro hlubší pochopení problematiky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the structure and development of the e-commerce. Which technology was through history to increase the effectiveness and revenue. The subject of research is the analogy method of application of strategy and tools in the past and nowadays. The aim of the work is to quantify revenue, which was brought by implementing specific technology while using a comparison method. Also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/doepd/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Datová analýza účastníků vzdělávacích online kurzů
Monika Pospíšilová -
Návrh a implementace online kurzu pro výuku datové analytiky
Kryštof Davídek -
Získávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data mining
Pavel MATIČKA -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová