Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s. – Daniela Tylešová
Daniela Tylešová
Diplomová práce
Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s.
Customer Satisfaction Survey Focused on the Service Provision by the Public Transport Joint-Stock Company, Dopravní podnik měst Most a Litvínov, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout změny nebo opatření, které by vedly ke zlepšení spokojenosti zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s. Tyto změny či opatření budou navrženy na základě výsledků šetření, týkajících se zhodnocení spokojenosti zákazníků s poskytováním městské hromadné dopravy ve městech Most a Litvínov a s poskytováním osobní linkové dopravy v příměstských oblastech …víceAbstract:
The goal of this dissertation is to design changes or measures which would lead to improvement of customer satisfaction of Transport company of towns Most and Litvinov, a.s. These changes or measures would be design based on the results of investigations concerning the evaluation of customer satisfaction with the urban public transport providing in towns Most and Litvinov and with personal routes in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Renáta Brüschová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TYLEŠOVÁ, Daniela. \textit{Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/covyja/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Hydrogen mobility in urban public transport. A case study of public transport in Ostrava through the lens of Multi-Level Perspective and ActorNetwork Theory
Ladislav Miština -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Optimisation of transportation routes between flower company and its clients
Anastasiia Pustovetova -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez