Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů – Michal Thomas
Michal Thomas
Diplomová práce
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Proposal of Event Marketing Campaigns in Selected Segment of Passenger Cars
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem modelového příkladu budoucích event – marketingových kampaní ve společnosti AUTOCENTRÁLA s.r.o. Popisuje celý proces plánování reklamní kampaně od vzniku nápadu vytvořit event, až po samotnou realizaci eventu. Je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je pozornost věnována komplexní činnosti plánování zážitkového marketingu. V praktické části je na základě analýzy …víceAbstract:
The thesis deals with the proposal of a model of the future event – marketing campaigns in the company AUTOCENTRÁLA s. r. o. Describes the whole process of planning an advertising campaign since the inception of the idea to create the event, through to the realization of the event. It is divided into two parts. In the theoretical part, attention is given to the comprehensive activities of planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Václav Nétek
- Oponent: Miroslav Mižič
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THOMAS, Michal. \textit{Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cp0inj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace
Peter Polanský -
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Pavla HOLOMKOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Šárka DVOŘÁKOVÁ -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec