Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení – Bc. Alesia Mukhina
Bc. Alesia Mukhina
Diplomová práce
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
The Utilisation of Celebrities in cosmetic’s advertising in magazines
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice využití celebrity v reklamě, psychologii, vlivu reklamy na chování a postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této diplomové práce je referovat o podstatě základních způsobů a forem, kterými reklama působí na spotřebitele, prozkoumat využití celebrity v reklamě, zhodnotit ukázky reklamy a zjistit, jaké techniky se používají při tvorbě reklamy na kosmetiku …víceAbstract:
This thesis is devoted to the use of celebrities in advertising, psychology, and to the influence of advertising on the behavior and attitudes of people in their everyday lives. The aim of this thesis is to develop the essence of the fundamental ways and forms that occur consumers, to explore the use of celebrities in advertising, to evaluate advertising samples and identify techniques and images that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fwj2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy
Nikol Dimitrovová -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Ksenia Anufrieva -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Mariya Ryzhikova -
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
Petra Hůrková -
Význam celebrity v propagaci značek.
Patrik Rychlý -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková