Mgr. Pavel BARAN

Diplomová práce

Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou

The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency
Anotace:
Diplomová práce „Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou“ reaguje na ne zcela vyhovující stav vzdělání marketingových pracovníků a reklamních managerů se kterým se setkávám v praxi. Řada, zejména malých a středně velkých podniků, dosud nezaměstnává marketingové specialisty s dostatečnou kvalifikací, nechápe význam a přínos reklamy, neumí reklamu využít jako konkurenční …více
Abstract:
„The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency" is a project which responds to not quite satisfactory state of the advertising market in nowadays practice. Many, especially small and middle size companies, do not employ marketing specialists with sufficient qualification. They do not understand the significance and contribution of marketing communication (publicity) and they …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2749

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARAN, Pavel. Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.