Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku – Denisa Šúmská
Denisa Šúmská
Bachelor's thesis
Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
The Perception of Product Placement in the Czech Republic and Portugal
Abstract:
Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP) studenty vysokých škol a porovnat povědomí českých a portugalských studentů. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement" jakožto nástrojem marketingové komunikace, jeho definicí, historií, vývojem, rozdělením a legislativní úpravou. Praktická část pak zkoumá, jak vnímají filmový product placement studenti vysokých škol v …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the percepcion of product placement (PP) in movies by university students and to compare their attitude in the Czech Republic and Portugal. The theoretical part describes the term and its definition, as well as the history, development and legislation. The practical part examines students' attitude to product placement, their ability to notice branded …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠÚMSKÁ, Denisa. \textit{Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/cpb0he/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šúmská, Denisa. Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
From On-site to On-line: How COVID-19 Changed the World of Interpreting
Petra Kapitančíková -
On-line dětská pornografie
Jakub Tuček -
Zpracování a vizualizace dat z on-line dotazníkového šetření v oblasti soukromí
Martin Řehka -
Zpracování a vizualizace dat z on-line dotazníkového šetření v oblasti sociálních sítí
Marek Immer -
On-line dětská pornografie
Barbora Šperková -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa