Bc. Milan Fořt
Diplomová práce
Digitální aktivace značky
Digital Brand Activation
Anotace:
Digitální aktivace je poměrně nová disciplína v celém komunikačním mixu. Valná většina komunikačních agentur a marketérů se s tímto nástrojem seznamuje a poznává výhody i nevýhody jeho použití. Právě v době finanční krize a poklesu tržeb je digitální aktivace cestou, kterou je možno získat zájem spotřebitelů a změnit je z pouhých přihlížejících konzumentů obsahu na nakupující. Z tohoto důvodu popíši …víceAbstract:
Digital activation is a relatively new discipline in the entire communication mix. Most communication agencies and marketers are getting to know this tool and its advantages and disadvantages. In times of financial crisis and reductions in earnings digital activation is a way to of arousing interest in consumers and change them from mere looker-on consuming content to buyers. For this reason I will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zt150/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Shopper marketing v digitální éře
Renáta Pavlíčková -
Shopper marketing v digitální éře
Renáta Pavlíčková -
Shopper marketing v digitální éře
Renáta Pavlíčková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert