Lukáš Koucký
Diplomová práce
Marketingová strategie pro startup
Marketing strategy for startup
Anotace:
V České republice má téměř milion obyvatel dluhy po splatnosti a ročně z nich 21 tisíc vyhlásí osobní bankrot. Projekt popsaný v této práci se na zmíněné obyvatele zaměřuje a prostřednictvím prezentace všech možných řešení včetně jejich výhod a nevýhod se snaží zvýšit finanční povědomí.Cílem práce je pro tento projekt navrhnout optimální marketingovou strategii. Na základě analýzy trhu a vytyčených …víceAbstract:
In the Czech Republic, nearly one million residents have overdue debts and 21.000 of them annually declare personal bankruptcy. The project described in this paper focuses on those people and tries to raise their financial awareness by presenting all possible solutions, including their advantages and disadvantages.The aim of this thesis is to design optimal marketing strategy for this project. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75200
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75200
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Dílčí marketingová strategie výrobkové řady "Real" firmy Zenit spol.s.r.o.
Petra Mašínová -
Marketingová strategie společnosti Lexi Real s.r.o.
Daniel Moravec -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie pro penzion
Viktória Šušková -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Marketingová strategie rodinné firmy v oboru staveb a realit
Dalibor Gříšek