Analýza klíčových faktorů úspěchu ABradia, a. s. – Lenka Voráčková
Lenka Voráčková
Diplomová práce
Analýza klíčových faktorů úspěchu ABradia, a. s.
Achievement´s key factor analysis of ABradio, joint stock company
Anotace:
Práce odhaluje stěžejní faktory, jež stojí za úspěšnou aktivitou společnosti ABradio, a. s, která provozuje (kromě jiných činností) veliké množství rádiových stanic po internetu. Zároveň zjišťuje vnitřní i vnější negativní prvky ovlivňující podnik. Stručně se zabývá i konkurencí firmy na čekém trhu. V závěru je navržen postup na odstranění úzkých míst s cílem přispět k lepším výsledkům organizace a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2007
- Vedoucí: Vladimír Vojík
- Oponent: Jan Nebáznivý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný