Eliška Sopuchová

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu

Analysis of Consumer Behaviour on the Paid Online Content Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu se zaměřením na streamovací platformy, online zpravodajství a platformy pro podporu soukromých tvůrců. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumáno, jaké typy služeb spotřebitelé využívají a jaké faktory ovlivňují jejich rozhodování a chování. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení, která mohou sloužit …více
Abstract:
This master’s thesis focuses on the analysis of consumer behaviour on the paid online content market, with particular attention to streaming platforms, online news, and platforms for creator support. The research is based on a questionnaire survey examining the types of services consumers use and the factors that influence their decisions and behaviour. Based on the findings, recommendations are proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Josef Křivánek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod