Analýza spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu – Eliška Sopuchová
Eliška Sopuchová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu
Analysis of Consumer Behaviour on the Paid Online Content Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu se zaměřením na streamovací platformy, online zpravodajství a platformy pro podporu soukromých tvůrců. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumáno, jaké typy služeb spotřebitelé využívají a jaké faktory ovlivňují jejich rozhodování a chování. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení, která mohou sloužit …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on the analysis of consumer behaviour on the paid online content market, with particular attention to streaming platforms, online news, and platforms for creator support. The research is based on a questionnaire survey examining the types of services consumers use and the factors that influence their decisions and behaviour. Based on the findings, recommendations are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOPUCHOVÁ, Eliška. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/cpt49d/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský