Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Veronika Tošnerová
Bc. Veronika Tošnerová
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence maloobchodní jednotky ve zvolené oblasti. Zkoumanou jednotkou je lékárna Dr. Max v Českých Budějovicích. Tato práce je rozdělena na dvě části. Část teoreticko-metodologická popisuje základní pojmy dané problematiky a vysvětluje analýzy, které jsou použity v druhé části. Praktická část obsahuje charakteristiku analyzovaných subjektů, provedenou SWOT analýzu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the present competition of a retail unit located in a previously chosen area. The assesed retail unit in this thesis is Dr. Max Pharmacy situated in the city of České Budějovice. The thesis is divided into two individual parts, first of which discussing the theoretical and methodological aspects, describing elementary terms of the chosen subject and explaining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/kpszk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza konkurence
Miroslava Paráková -
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Pavlína Špoutilová -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Ondřej Špála -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková